In de omgeving is er helemaal niets...vandaar da naam:Het theater van de stilte..

Dank je Henry,de eerste is om een idee te geven van het geheel,als je heel goed kijkt zie je onderaan mensen staan te fotograferen..Henry schreef:Mooie serie
Z/w omzetting doet het goed, omzettimg ziet er ook goed uit.
Nr 1 spreekt mij het minst aan. Alles is net te klein om het goed te bekijken.
Nrs 2 en 3 zijn mooi.
Landschappen van 4 en 5 stralen een heerlijke rust uit.

Weer wat geleerd Frans...bedankt.Is het niet mogelijk om in een multi-quote iedereen te antwoorden,ik dacht dat ik dat had gedaan,maar zag alleen de laatste...Frans schreef:Een witregel tussen de foto"s kikt fijner en nummeren is vriendelijk voor commentaar.
Heb het voor je gedaan.

Dank je Rob...ja ik weet het dat mijn sensor vuil is ,en was ik vergeten ze weg te halen.Hoe maken jullie een vuile sensor schoon,of laten jullie dat doen.Ik ben een beetje bang om dat zelf te doen..Rob Olivier schreef:Wat een mooie en bijna surrealistische serie! Sterke zwart-wit omzetting.
Bij nr. 4 zie ik wel nog wat sensorvlekjes.

Bedankt Erik...ja de omgeving is ook prachtig.__Erik__ schreef:Prachtige serie van mooie platen en dito omzettingen, grappigerwijs vind ik de laatste twee wel de toppers

Z/w omdat de wolken zo mooi waren,en er was pas gemaaid,en is het hier erg warm geweest zonder regen dus alles was geel(verbrand)ArtenCo schreef:Waarom zwart-wit? Ik ben nu nieuwsgierig naar de kleurversie........

Zoals ik al boven schreef,het landschap was beslist niet groen,en kwam het beter tot zijn recht in z/w....Ik moet nog even begrijpen hoe ik een up-date moet doen zodat ik de sensorvlekjes kan klonen..Laten jullie altijd je sensor schoonmaken ,of doen jullie het ook wel zelf??Paula Loonen schreef:De foto's met de beelden vind ik heel mooi in zwartwit. Ook een goede omzetting ervan.
De landschapsfoto's 4 en 5 zou ik liever in kleur zien omdat dit landschap zo'n prachtige groene kleur heeft (ben ik helemaal weg van)
Sensorvlekjes even weg klonen (even schoon laten maken)