bij ons op de zaak hebben we de koffie hoek ooit eens in een gekke bui omgetovert tot een oudbollige woonkamer. met alles er op en er aan ! foute schemerlampen gehaakte kleedjes. en honderd in een dozijn schilderijen. enz enz.
gisteren daar maar eens mijn nieuwe lens op uit geprobeerd.
Mag ik weten wanneer u bij mij thuis bent geweest? Gekheid natuurlijk, maar grappig om de typering 'fout' bij deze inrichting te zien. De lampekappen, de haakmatjes, de oude radio en de stoel. Ik heb ze allen in soortgelijke uitvoering in mijn inrichting. De reden daarvoor is dat ik absoluut niet tegen de koude en onpersoonlijke sfeer van metaal en glas kan die moderne meubelen in huis brengen. Liever dan oudbollig en sfeervol dan modern en kil zeg ik maar.
Ik vind het open kader effect in deze foto goed uitkomen. vrijwel alles is slechts gedeeltelijk gefotografeerd maar op de manier dat het samenkomt brengt het toch de juiste toonzetting en sfeer naar voren.
Groeten, Johannes.
Laatst gewijzigd door Greengrass op 19 aug 2013 10:30, 2 keer totaal gewijzigd.
@johannes weer een term bij geleerd "open kader" maak ik misschien best wel vaker maar nooit geweten dat het zo heet. by the way. je hebt gelijk hoor houd zelf ook wel van een gezellige sfeer in huis. strakke interieuers waarover ieder kussentje is na gedacht is zeker niet aan mij besteed