Ik hoor graag alle voors en tegens, dus brand maar los

Update met de textures wat minder prominent en ook de kleur wat meer op elkaar afgestemd.

Julia-V schreef:Ik vind het zeer knap gedaan Gotchas.
Maar ik denk dat Paula wel gelijk heeft om de achtergrond een beetje te temperen.
Iets milder komt de sfeer ten goede het is het proberen waard

Ab59 schreef:Heb je de extra layer met intelli brush bij de vlinder weggehaald. ???
Frans schreef:als kritische noot zou ik willen opmerken dat de balans tussen hoofdonderwerp en achtergrond toch wel doorslaat naar achtergrond.
Paula Loonen schreef:...al zou ik het bruin van de texture wat lichter mooier vinden.
Julia-V schreef:...Maar ik denk dat Paula wel gelijk heeft om de achtergrond een beetje te temperen...
BertvanElten schreef:...wellicht iets te ver doorgevoerd, achtergrond zou wat minder aanwezig mogen zijn...

Gotchas schreef:Gotchas schreef:Ab59 schreef:Heb je de extra layer met intelli brush bij de vlinder weggehaald. ???
Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt![]()
Ik heb gebruik gemaakt van twee verschillende textures.
Waarbij ik na de laatste de vlinder heb terug gegumd naar het niveau van de eerste texture.
Anders werd de vlinder te bruin...

) en dan vond ik die aanzienlijk beter. Als ik probeer na te denken hoe dat komt dan denk ik a) omdat dit onderwerp me minder boeit, b) omdat je hier verschillende tonaliteiten tegelijk toepast (geel, groen, bruin), en c) de bewerking hier een tikje gekunsteld over komt met die teksten. In dit geval geldt zeker less is more.