Dit werkt op zich prima, ben tevreden over de resultaten die ik met deze lampen heb. Alleen nu heb ik 2 keer op locatie gehad, dat de lampen het niet goed deden. Soms flitsen ze alle vier zoals het hoort, soms flitsen er maar 2, soms flitsten ze alle vier niet.
Ik heb zojuist thuis alles weer opgezet en uitgeprobeerd. Zolang ik de oplaadtijd van de lampen in acht neem, kan ik klikken wat ik wil, het werkt prima. Ik heb een foto of 40 van een wasrek gemaakt, in vrij hoog tempo, dus het heeft naar mijn idee ook niet echt met oververhitting te maken.
Toen dacht ik aan een storing in de draadloze communicatie. Zodra we daar inhoudelijk over gaan praten snap ik er al snel niets meer van, maar met alle draadloze netwerken die mensen thuis hebben, lijkt het me wel een mogelijkheid. Aan de andere kan, wij hebben zelf ook draadloos internet in huis, maar de router ligt beneden en mijn studio boven dus daar zit wel wat afstand tussen.
Hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn? Het werkt an sich goed, dus ik weet niet zo heel goed waar ik het in zoeken moet. Alvast reuze bedankt voor het meedenken!