bosrand
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Een die ik eerder dit jaar maakte en nu pas kon aanpakken in CS 

- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Antje:

De scherpte ligt helemaal voorin op de bloesem, de eerste boomstam en een deel van de bloemen.'k heb er een tijdje naar zitten staren... en ik mis een beetje doorkijk
kan ook niet echt vatten waar de scherpte juist ligt
( of het ligt aan het vroege uur en aan mij ? )
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
@Tony: Hier loop ik elke ochtend met de hond. Je kunt heerlijk doorkijken in een lager gelegen deel. Maar het is wel een kleine oppervlakte hoor, want het "bos" hier telt niet echt veel bomen. Een dorps bosje 
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Liefelijk pastoraal plaatje, met fijne lichte en donkere contrasten, het bos in de onscherpte wordt vriendelijk omlijst door de zachte bloemen.
Eigenlijk een beeld zonder onderwerp, maar dat geeft hier nu juist zijn sfeer en kracht, een beeld waar ik bij kan weg mijmeren
Eigenlijk een beeld zonder onderwerp, maar dat geeft hier nu juist zijn sfeer en kracht, een beeld waar ik bij kan weg mijmeren
- momentum60
- Lid

Vind um eigenlijk heel apart. Weinig te zien maar de onscherpte naar de diepte geeft de foto de nodige spanning. Bijna sprookjesachtig.
Goed gedaan !
Goed gedaan !
- Kokkieblanda
- Lid

- Contacteer:
prachtige foto, goed gelukt en je kan er tijden naar kijken
Mooie sfeervolle foto, goed van kleur, mooie compo en scherpte op een leuk punt .
Vind het een geslaagd sfeervol plaatje. 
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Erg mooi (maak er maar een TC van!) Heeft iets misterieus en sprookjesachtigs.....
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Hele aparte foto. Hij lijkt wel zo'n 3 D foto. Weet je wel, in de bioscoop met je brilletje op. Dan zie je opeens diepte alsof je er zelf staat. Dat heeft deze plaat in zich vind ik. Knap gedaan!
Op mij werkt die daardoor ook wat vervreemdend. Het lijkt een groot bos maar ik voel me Alice in Wonderland.
Bijzonder knap gedaan dus!
Op mij werkt die daardoor ook wat vervreemdend. Het lijkt een groot bos maar ik voel me Alice in Wonderland.
Bijzonder knap gedaan dus!
- Bas
- Lid

Dit kan ik niet overtreffenMendel schreef:Liefelijk pastoraal plaatje, met fijne lichte en donkere contrasten, het bos in de onscherpte wordt vriendelijk omlijst door de zachte bloemen.