Dit ding heeft ook al oneindig vaak voor de lens gestaan, gelegen of wat dan ook... Hij blijft me fascineren!
1.
2.
btw het valt me net op dat er met name in 2. banding zichtbaar is.... dit moet door photobucket gebeurd zijn want ook in de verkleinde versie is dit op mijn exemplaar niet het geval..... HEEL JAMMER!
Laatst gewijzigd door Bob Photo op 07 sep 2013 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Erg mooi, kleur spreekt mij toch iets meer aan Z/w vind ik iets te donker. Ik denk dat als je deze ietsje lichter maakt, hij wel eens sterker dan de kleurenversie kan worden.
De kleurversie. Love it! Erg mooi in beeld gebracht! Dat vind ik knap. Je bent zelf gefascineerd door iets en het dan zo in beeld weten te brengen dat een ander, die deze fascinatie niet heeft, geboeid raakt door wat hij of zij ziet.
De kleurenversie vind ik ook het meest aanspreken. Vanwege de 'spanschroeven' wel een beetje centraal opgebouwd. Deze schroeven vechten om de aandacht met de snaren.
klinkt misschien een beetje raar maar voor mij de 1e in Z/W bedoel er mee dat het hout en de stelschroef <= heet vast en zeker niet zo in de eerste beter uit de verf komt.
Details komen nu in kleur beter naar voren als in de zwart-wit. Aanpassing van zwart-wit zou nog winst kunnen opleveren.
Vind het echt heel knap. HEb zelf al geregeld een poging gedaan de gitaar van mijn vriend knap op de plaat te krijgen, maar het valt me iedere keer weer tegen
Krachtig beeld, fijn spel wederom met je beperkte scherptediepte, de kleurenversie geniet alhier mijn voorkeur door de zoveel fijnere details die we mogen aanschouwen