Zwart Wit week III => maurice <= MA,DI,WO,DO,VR,ZA,ZO
- Maurice78
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
met de hakken over de sloot 
was een beetje verdiept in iets op de zaak en was dus de tijd FF uit het oog verloren.
timmert de klok op eens 23:00
aangezien me dit vaker overkomt had ik er zondag al een gemaakt voor deze situ.
de joker dus al verspeeld
Maandag

Maandag echt zwartwit

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

vrijdag

zaterdag

zondag

was een beetje verdiept in iets op de zaak en was dus de tijd FF uit het oog verloren.
timmert de klok op eens 23:00
aangezien me dit vaker overkomt had ik er zondag al een gemaakt voor deze situ.
de joker dus al verspeeld
Maandag

Maandag echt zwartwit

Dinsdag

Woensdag

Donderdag

vrijdag

zaterdag

zondag

Laatst gewijzigd door Maurice78 op 15 sep 2013 19:54, 6 keer totaal gewijzigd.
- Paula Loonen
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Goed onderwerp en mooi met de scherptediepte gespeeld! 
Hoi Maurice, ik heb ook een soort joker voor deze week. Moet de foto nog maken maar het plannetje is er al. Is thuis uit te voeren in +/- 20 mins. Ik ga hem gebruiken wanneer ik er niet uit kom die dag.
Maarhu ik vind dit een mooi plaat. Ik hoop trouwens dat iedereen zich wel realiseert dat 'spelen' bij het spoor niet is toegestaan. Er staat een fikse boete op! Hesjes aan en dergelijke maakt niet uit. Je moet namelijk ook spoorbevoegd zijn zoals dat heet. Dat kun je alleen worden als je dat via het 'spoor' (prorail, NS, nedtrain etc) regelt. Sorry dat ik hier zo flauw over doe maar ik moest het even kwijt als medewerker bij het spoor ;-)
Grtn Wilbert
Maarhu ik vind dit een mooi plaat. Ik hoop trouwens dat iedereen zich wel realiseert dat 'spelen' bij het spoor niet is toegestaan. Er staat een fikse boete op! Hesjes aan en dergelijke maakt niet uit. Je moet namelijk ook spoorbevoegd zijn zoals dat heet. Dat kun je alleen worden als je dat via het 'spoor' (prorail, NS, nedtrain etc) regelt. Sorry dat ik hier zo flauw over doe maar ik moest het even kwijt als medewerker bij het spoor ;-)
Grtn Wilbert
Een mooie Maurice.
Had van mij echter best van een lager standpunt gemaakt mogen zijn, zodat de lijnen van het spoor wat langer worden.
Had van mij echter best van een lager standpunt gemaakt mogen zijn, zodat de lijnen van het spoor wat langer worden.
- Maurice78
- Lid

- Geslacht: Man
thanks voor de reactie's
nu aan de slag met dinsdag tot zo.
ps
@Wilbert
statement begrijp ik
naast eigen veiligheid moet je natuurlijk ook jezelf in de machinist verplaatsen.
een mans persoon langs de rails kan door hen niet ingeschat worden.
dit was bij een spoortje op een industrie terein op een zondag.
geen trein tevinden daar
nu aan de slag met dinsdag tot zo.
ps
@Wilbert
statement begrijp ik
naast eigen veiligheid moet je natuurlijk ook jezelf in de machinist verplaatsen.
een mans persoon langs de rails kan door hen niet ingeschat worden.
dit was bij een spoortje op een industrie terein op een zondag.
geen trein tevinden daar
Een mooi contrastrijke plaat voor dinsdag.