Hij is mooi Paula, had zo met de maandopdracht mee gekund. Kleuren top. Twijfel een klein beetje of hij ietsie pietsie scheef staat. Kijken wat de anderen zeggen.
Ja Fotosmurf, door de groothoek krijg je inderdaad een wat vertekend beeld aan de zijkanten. Dat heb ik zoveel mogelijk bij getrokken. Als ik verder ging kwamen de bomen verkeerd te staan.
Mooie locatie zeg. Daar kan je je inderdaad uitleven. Het lugubere wat een kerkhof altijd heeft, wordt hier overbluft door de sfeervolle oude bomen en de mooie kleuren. Dit heb je mooi weten te vangen.
albertus schreef:heeft de foto nog een bewerking ondergaan? erg mooi
Jawel, ik heb met de kleuren en het licht zitten spelen in deze foto. Mijn doel is altijd om een foto te maken die in beginsel goed is (anders gooi ik hem weg) en wanneer ik daar zin in heb ga ik er een feestje van maken door hem lekker onder te dompelen in Photoshop
Een kerkhof omringt door herfstkleuren is de perfecte combinatie voor een sfeervolle plaat. En die heb je hier zeker in handen, heel fraai standpunt ingenomen. Bomen komen gigantisch over. Lekkere glow in het gebladerte, boomstammen hadden van mij ietsje donkerder gemogen. Zien er op mijn scherm erg opgelicht uit