Voor een 50mm project waarin ik deelneem had ik het idee om, in het verlengde van één van mijn thema's, een platenspeler voor de lens te zetten.... Ik heb daarna de 100mm er ook nog opgedraaid ;-)
Mooi dit!. Het 50mm of 100mm concept laat mij persoonlijk even onverschillig als ik eerlijk mag zijn en heb ik meer interesse in deze foto's wat betreft hun erg originele inhoud. Gezien de sfeer en uitstraling zijn dit nu bij uitstek echt foto's ik best aan de muur zou willen hebben hangen, met name de eerste.
Bedankt voor je reactie Filip! Je opmerking aangaande de wellicht te beperkte DOF begrijp ik.... het probleem is dat wanneer ik kies voor een scherper totaalbeeld van de kop dit ook weer ten koste gaat van de overige onscherpte...... soms is het lastig kiezen
Jouw platenspeler is fotogenieker dan die van mij Mooi gedaan! Nummer 1 is mijn favoriet, in nummer 2 vind ik de witte delen iets te overheersen. 3 en 4 zijn ook mooi gedaan maar hebben iets minder het gevoel van een platenspeler .
@filipo: mijn bewerking zijn nu al regelmatig tijdrovend.... ik vrees dat met focusstacking alleen maar meer tijd in de bewerking gaat zitten.... maar het zou een optie kunnen zijn...
@Inoordhof: dank je wel.... de witte delen.... ik ben gek op ruimte en negative space.... en vind dat met wit altijd erg lekker... ach iedere gek zijn gebrek...