FotoXXL Pro Fotovergroter
- mprieckaerts
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
heeft er iemand ervaring met FotoXXL Pro Fotovergroter?
- mprieckaerts
- Lid

- Contacteer:
OK bedankt.
- RvH photo
- Lid

- Geslacht: Man
Mijn 36mp bestanden zijn nu al te zwaar voor mijn computer
Hoe groot wil je afdrukken aangezien je hier interesse in hebt? Ik denk dat de gemiddelde spiegelreflex al meer pixels produceert als dat er afgedrukt wordt.
Hoe groot wil je afdrukken aangezien je hier interesse in hebt? Ik denk dat de gemiddelde spiegelreflex al meer pixels produceert als dat er afgedrukt wordt.
- mprieckaerts
- Lid

- Contacteer:
Ik heb bij macrofotografie vaker uitsnedes en om die groot 40x60 te kunnen afdrukken zat ik hier aan te denken.
Nu vergroot ik ze als nodig gewoon in photofiltre studio of met smilla enlarger.
Ik zat me gewoon af te vragen of dit beter was.
Nu vergroot ik ze als nodig gewoon in photofiltre studio of met smilla enlarger.
Ik zat me gewoon af te vragen of dit beter was.
Mijn D300s met 12MP was eigenlijk niet toereikend voor mijn 1.60 x 90 Canvas....RvH photo schreef:Ik denk dat de gemiddelde spiegelreflex al meer pixels produceert als dat er afgedrukt wordt.
Maar heb het met een korreltje zout genomen.
- mprieckaerts
- Lid

- Contacteer:
- Frans
- Lid

- Geslacht: Man
op de vraag: "Heeft er iemand ......?" zijn m.i. drie antwoorden mogelijk.
Ja, nee of ik weet het niet afhankelijk hoe je de vraag leest.
Maar wat is je punt? Wordt hier eigenlijk zo moe van.
Ja, nee of ik weet het niet afhankelijk hoe je de vraag leest.
Maar wat is je punt? Wordt hier eigenlijk zo moe van.
- mprieckaerts
- Lid

- Contacteer:
Ik wil gewoon weten of zo'n programma doet wat het beloofd:
FotoXXL Fotovergroter, de slimste wijze om uw foto's en andere afbeeldingen te vergroten! (Incl. PhotoShop Plugin!)
Wat doet FotoXXL Fotovergroter? Met deze software kunt u lage resolutie foto's, kleine foto's of gedeeltes van foto's op een professionele manier digitaal vergroten. FotoXXL is een professioneel software programma dat met gebruik van zeer geavanceerde technieken ( zgn. software algoritmes ) kleine afbeeldingen naar een groot formaat omzet zonder direct kwaliteitsverlies.
FotoXXL Fotovergroter, de slimste wijze om uw foto's en andere afbeeldingen te vergroten! (Incl. PhotoShop Plugin!)
Wat doet FotoXXL Fotovergroter? Met deze software kunt u lage resolutie foto's, kleine foto's of gedeeltes van foto's op een professionele manier digitaal vergroten. FotoXXL is een professioneel software programma dat met gebruik van zeer geavanceerde technieken ( zgn. software algoritmes ) kleine afbeeldingen naar een groot formaat omzet zonder direct kwaliteitsverlies.