Een klassieker, maar door jou ook mooi uitgevoerd.
Het terugbrengen van de kleur, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik denk dat volledig in kleur of gewoon zwart/wit toch mooier zou zijn geweest.
Dank jullie wel... bewerking zal ik nog eens naar kijken naar een zachtere variant, al vind ik deze zelf ook heel mooi (anders had ik m natuurlijk niet geplaatst )
Ik vind de lichte vertekening hier niet echt storend. En het was ook een crappy steiger, die verre van recht was. Rechte horizon.. wat had jij graag anders gezien AJL? Misschien kan je jouw visie erbij plaatsen?
Heeeeel gaaf! Ietsje pietsje (zijn dat woorden?? ) minder toning zou kunnen maar hij is wel lekker zo.
Mooie compo! Het water vind ik prachtig uitkomen zo!
Mooie compositie en dieptewerking.
De bewerking voegt voor mij iets toe aan de foto daar ik verwacht dat hij naturel erg braaf zal zijn. De "punch" mag hij voor mij zeer zeker hebben.
Erg leuke foto. De bewerking vind ik wel goed. Misschien inderdaad ietsjes te hard. De vertekening vind ik wel meevallen. De gecorrigeerde vind ik eerder vervreemd kijken.
Hum, vind de correctie van AJL geen verbetering. Hierbij is de linkerbovenhoek met de bootjes wel heel vreemd geworden.
Over toning kun je twisten, persoonlijk is dit iets té....maar als je het zelf mooi vindt wie ben ik dan om hierover te meuten...Opname zelf kijkt lekker weg..
Ik dank je voor de moeite AJL, maar ik denk dat ik genoegen neem met het kleine beetje vervorming. De palen staan nu een soort van recht, maar zijn ook vertekend.