Heb je nog geen tijd gevonden Bas? Ennuh, kanst du jetzt die tweihunderd Deutschen worten? Als je niet een beetje doorstudeert dan eindig je straks met beroerd Duits als ik en erger nog (voor iemand die in Frankrijk woont) met beroert Frans. Het was echt wel handig geweest als ik op school een beetje opgelet had
Oh 't komt wel goed morgen met dat SO hoor, zo nog wat leren ben ik klaar. Niet veel tijd gehad (weinig tijd laatste tijd), maar morgen heb ik niets te doen, dus heb morgen nog 9 uur om alles te doen En het idee is er al
Mijne gaat zo toch maar op de post. 3 ideeen was ik ontevreden over, toch maar voor het zekere gegaan. Maar ook dat voldoet niet aan de kwaliteit die ik m'n hoofd had Volgende keer beter..
Die van mij is ook gepost, het is geen meesterwerk maar erg leuk om mee bezig te zijn en ik ben ook erg benieuwd naar alle inzendingen. Doorgaan naar de volgende ronde is leuk maar niet doorgaan is ook fijn... er zitten echt te weinig uren in een dag.
oh; leuk , stuur je je foto in maar komt die gewoon niet erbij te staan ..... geeft echt moed jongens ... deelnemen is belangrijker dan winnen maar er moet ook een kans zijn é !