Stemmen Challenge XXV - De letter T
- RvH photo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik begrijp dat je nogal teleurgesteld bent maar denk niet dat het helemaal eerlijk is om te denken dat mensen je hier negeren. Misschien kan dit hele topic verwijderd worden en dan kan die daarna weer met 4 foto's geopend worden. Probleem opgelost dan toch.
Ik wacht nog even met stemmen tot de lucht geklaard is.
- Gotchas
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ik heb hier inderdaad een foutje gemaakt qua stemopties__Erik__ schreef:Voordat ik stem, wil ik eigenlijk eerst even weten wat er nu aan de hand is? Is er inderdaad eentje te laat of niet ingestuurd? Waarom dan niet gewoon drie opties om uit te kiezen (zoals in voorkomende gevallen bij eerdere challenges)? Of is er vergeten eentje te posten? Of?
Dank alvast voor de opheldering!
Dit moeten er uiteraard drie zijn. Helaas is dit nu niet meer corrigeren.
- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Mooie, creatieve inzendingen. De keuze vond ik hier niet al te moeilijk.
Het is je vergeven hoor Gotchas dat je vergeten bent om optie 4 uit te zetten, we snappen allemaal wel dat we niet op een niet-bestaande foto kunnen stemmen.
Ik begrijp de teleurstelling van Antje, maar om nou zó tekeer te gaan tegen de moderatoren die er hun tijd insteken om ons een leuk forum te bezorgen, daar begrijp ik niks van.
Het is je vergeven hoor Gotchas dat je vergeten bent om optie 4 uit te zetten, we snappen allemaal wel dat we niet op een niet-bestaande foto kunnen stemmen.
Ik begrijp de teleurstelling van Antje, maar om nou zó tekeer te gaan tegen de moderatoren die er hun tijd insteken om ons een leuk forum te bezorgen, daar begrijp ik niks van.
Ik probeer ook te raden wie welke foto heeft gemaakt. Valt nog best tegen, denk dat ik daarvoor tekort hier ben. Ik denk toch die van Frans te herkennen 
Heb nu ook maar gekozen... ik krijg d'r wel dorst van iig.
- __Erik__
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Helder, dank!Gotchas schreef:Ik heb hier inderdaad een foutje gemaakt qua stemopties__Erik__ schreef:Voordat ik stem, wil ik eigenlijk eerst even weten wat er nu aan de hand is? Is er inderdaad eentje te laat of niet ingestuurd? Waarom dan niet gewoon drie opties om uit te kiezen (zoals in voorkomende gevallen bij eerdere challenges)? Of is er vergeten eentje te posten? Of?
Dank alvast voor de opheldering!![]()
Dit moeten er uiteraard drie zijn. Helaas is dit nu niet meer corrigeren.