Zwart-wit week (Inschrijven gesloten)
-
suzanne24
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
oh je...ik heb een enorm probleem. Ik hoorde vandaag dat de eigenaresse van mijn paard wegens omstandigheden niet aanwezig is. Ik moet dus volgende week de hele week na mijn werk haar paard verzrogen. Dat betekend nog minder tijd voor elke dag een foto.
Ik wil alsnog mijn best doen, maar kan dus zeker niet beloven dat er elke dag een foto komt. Is dat een probleem?
Ik wil alsnog mijn best doen, maar kan dus zeker niet beloven dat er elke dag een foto komt. Is dat een probleem?
-
suzanne24
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
hahahahahah ja dat klinkt wel heel grappig. Nou het is igenlijk haar paard hoor, maar twee daagjes in de week is ie een heeeel klein beetje van mij:) nou ja en ook als zij niet kan dus.
heb er wel zin in ja...heb speciaal vroege ritten gepland voor mezelf zodat ik op tijd thuis kan zijn om foto's te maken 
- Marcel Spijker
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weet ook niet of ik elke dag kan presteren, maar de wil is er zeker
Zit alleen nog geen enkel idee in mn hoofd 
ook ik weet niet of ik elke dag een foto neer kan zetten.
dus als je niets van me krijgt, ik heb een geldig excuse
mijn oma (94) ligt op sterven.
ze weigert te eten en te drinken. (nu was ik niet al te close met haar, maar ze is nogsteeds familie)
dus als je niets van me krijgt, ik heb een geldig excuse
mijn oma (94) ligt op sterven.
ze weigert te eten en te drinken. (nu was ik niet al te close met haar, maar ze is nogsteeds familie)
- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Tis hier nooit een plicht om mee te doen, en als je een dag niet haalt jammer, volgende dag beter, gaat erom dat je hier met plezier kunt vertoeven. En er zijn altijd belangrijker dingen dan fotografie en forums 
weet ik, maar ik vind het ook leuk om te fotograferen, daarom doen ik mee 
en ik hou van een uitdaging
en ik hou van een uitdaging
beterschap.
jammer, volgende keer beter