iso400 270mm f/6.3 1/50sec statief
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, aan of opmerkingen zeer welkom hier kan ik weer van leren....
Bedankt voor het kijken....

Als ik 't grote bestand van de foto zou hebben dan had ik 't oogje misschien nog wel wat opgelicht en 't koppie plaatselijk nog wat verscherpt, maar met zo'n klein fotootje waar de vogel ook al niet groot op staat valt dat niet mee.Roquirocks schreef:Op het laatste resultaat van Ron heb ik nog wel wat aan te merken.
Zwart is nu goed zwart, maar het blauw dat normaal gesproken in de rug zit is nu weg en het geel is wat erg geel.
Daarnaast zou ik het re oog iets op helderen: dat oogt beter.![]()

Ron62 schreef:Als ik 't grote bestand van de foto zou hebben dan had ik 't oogje misschien nog wel wat opgelicht en 't koppie plaatselijk nog wat verscherpt, maar met zo'n klein fotootje waar de vogel ook al niet groot op staat valt dat niet mee.Roquirocks schreef:Op het laatste resultaat van Ron heb ik nog wel wat aan te merken.
Zwart is nu goed zwart, maar het blauw dat normaal gesproken in de rug zit is nu weg en het geel is wat erg geel.
Daarnaast zou ik het re oog iets op helderen: dat oogt beter.![]()
Volgens mij heeft een koolmees geen blauw, maar verwar je 'm met een pimpelmees.![]()