Av; 500x1,4 mm; F/5,6 ; iso 800 ; 1/400; statief

Ik neem aan dat je links onder bedoeld. Daar zaten enkele blaadjes net nog in beeld en die stoorden. Ik ben een hele tijd bezig geweest om het weg te krijgen met gebruik van retoucheerpenseel en kloonstempel, maar telkens komen er dan weer andere vlekken voor terug. Heb de uitsnede al aangepast, maar dit blijft nog over. Ik heb PSE en PS CC gebruikt ...... .Tony schreef:ik zie wat vreemde kringen/randen in de foto, door de bewerkingde lichte achtergrond vind ik ook iets te fel, de groenling staat er verder netjes op

Wat versta je onder banding?Ron62 schreef: maar je hebt ook last van banding, wat links bovenin begint en ter hoogte van de vogel afbuigt naar links en rechts.

Roquirocks schreef:Ik neem aan dat je links onder bedoeld. Daar zaten enkele blaadjes net nog in beeld en die stoorden. Ik ben een hele tijd bezig geweest om het weg te krijgen met gebruik van retoucheerpenseel en kloonstempel, maar telkens komen er dan weer andere vlekken voor terug. Heb de uitsnede al aangepast, maar dit blijft nog over. Ik heb PSE en PS CC gebruikt ...... .

en daarbij ook ruis verwijderd, kan voor sommige foto's van iets "mindere" kwaliteit net iets te veel zijn...Roquirocks schreef: Ik ben een hele tijd bezig geweest om het weg te krijgen met gebruik van retoucheerpenseel en kloonstempel, maar telkens komen er dan weer andere vlekken voor terug. Heb de uitsnede al aangepast, maar dit blijft nog over. Ik heb PSE en PS CC gebruikt ...... .