Over de scherpte kan ik niets meer toevoegen, denk dat er al genoeg over gezegd is. Ook ik vind hem een beetje saai, er is eigenlijk te veel ruimte om het dropje. Ook mis is een beetje de schaduw van het dropje, of had je alleen licht van bovenaf?
Zwart-wit week Wilco.Madiwodo.vrijza
- Lianne
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Woensdag:
Over de scherpte kan ik niets meer toevoegen, denk dat er al genoeg over gezegd is. Ook ik vind hem een beetje saai, er is eigenlijk te veel ruimte om het dropje. Ook mis is een beetje de schaduw van het dropje, of had je alleen licht van bovenaf?
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Heerlijk honingdrop. Dat mis ik hier wel, iedere bezoeker uit NL moet drop voor me meenemen
.
Helaas moet ik me aansluiten bij de eerdere opmerkingen. Jij vandaag een beetje een off-day, had ik gisteren.
Helaas moet ik me aansluiten bij de eerdere opmerkingen. Jij vandaag een beetje een off-day, had ik gisteren.
- Marcel Spijker
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ook ik moet helaas mee gaan met bovenstaande recaties betreffende je derde foto. Jammer dat je geen macrolens hebt gebruikt, dan kan je echt het dropje in volle glorie bewonderen 
zo, die is hoog
jammer van de scherpte en ik zie die vlekken ook.
jammer van de scherpte en ik zie die vlekken ook.
- pipanda
- Lid

- Contacteer:
Woensdag; mooie compo en zwart/wit omzetting. wel wat jammer van de scherpte
Donderdag; goede lijnen en ook hier een mooie zwart/wit omzetting De foto is imo wel scherp maar ik mis wel wat scherptediepte.
Donderdag; goede lijnen en ook hier een mooie zwart/wit omzetting De foto is imo wel scherp maar ik mis wel wat scherptediepte.
- Marcel Spijker
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Mooie roos, maar zie nog wat kleur 
Uitsnede bevalt mij wel zoals je hem nu hebt.
Uitsnede bevalt mij wel zoals je hem nu hebt.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Donderdag. Ik denk dat deze en stuk beter oogt met meer contrast. Zoals hij nu is komt hij bij mij een beetje grijs over. Het idee is goed maar misschien had een iets ander standpunt een sterkere compositie opgeleverd.
Vrijdag. Erg leuk idee. Hier mis ik de scherpte een beetje en zoals al eerder genoemd of meer rok of geen. Ook zou ik een wat minder centrale compositie leuker hebben gevonden, meer riuimte waar ze naar toe loopt. Omzetting vind ik hier wel goed.
Zaterdag. Lekker scherp en goe compositie. De zwart wit omzetting is volgens mij halverwege blijven hangen
.
Vrijdag. Erg leuk idee. Hier mis ik de scherpte een beetje en zoals al eerder genoemd of meer rok of geen. Ook zou ik een wat minder centrale compositie leuker hebben gevonden, meer riuimte waar ze naar toe loopt. Omzetting vind ik hier wel goed.
Zaterdag. Lekker scherp en goe compositie. De zwart wit omzetting is volgens mij halverwege blijven hangen