Ik vind de eerste eigenlijk ook heel leuk, wat een grappig eigenwijs hoofd goed gezien, valt misschien met een beetje bewerken wel iets meer uit te halen
Die eerste is echt een mooie foto.
De vogel staat wat centraal in de foto, dat is jammer, scherptedieptegebied had best iets groter mogen zijn. Maar het kan toch wel zo, je bent alleen toe aan een bewerkingsprogramma...
Nee, foto's zijn niet verscherp of verkleint na het plaatsen.
Heb ze geüpload via photobucket zoals ze genomen zijn.
Niets aan gedaan.
Die kraanvogel stond op een behoorlijke afstand zodat dit de maximale zoom was met mijn 70-300 mm. Moet nog leren hoe ik uitsnedes maakt en croppen moet. Ik ga eerst maar eens een fotobewerkingsprogramma downloaden. Dus genoeg te doen .....!!!!
Ik vergelijk net de foto die hier staat met de originele maar zie dat de originele net zo scherp is als de nagewerkte van gemini.
Ik neem aan dat er iets verkeerd gaat bij het plaatsen op photobucket en posten hier.
Is eigenlijk met alle foto's die ik hier geplaatst heb. Ga ze toch maar eens zelf verkleinen en verscherpen. Vond het al zo vreemd dat ik commentaar kreeg over onscherpte terwijl de originele foto's loepzuiver zijn.