Beeld zegt wat het moet zeggen.....playing the guitar....scherptepunt ligt mooi op de duim en zijn duimplectrum zw omzetting doet het goed, als ik naar het beeld kijk zit eigenlijk te wachten op muziek voor mijn een sprekende plaat ........
mijn eerste gedachte was ook hals gitaar wat hoger, maar dan gaat de hand mee, en lijkt me dan onnatuurlijk, dat wil zeggen , opnieuw maken en de gitarist de gitaar wat schuiner laten houden...
Dank voor de suggesties. Was wat zoeken wat prettig wegkeek. Je krijgt al snel drukke truien en onregelmatigheden in de achtergrond, die de aandacht teveel opeisen. Maar als Richie nog eens stil wil zitten, zal ik eens uitproberen.
Tips over halo's hoeven niet in een spoiler hoor Maurice Neemt niet weg dat het geen halo's zijn. Om het zwarte randje zit nog een licht randje, die door de bewerking alleen iets meer opvalt
Ja, alleen bedenk ik dit soort taferelen altijd in de avond en zit ik met belichting en sluitertijd Maar ik ga gewoon weer verder op zoektocht. En ik heb nog een paar van gisteren waar ik misschien nog wat mee kan. To be continued