Hier 4 shots van een indrukwekkend landschap. Heb mijn camera mee genomen op mijn rug tijdens het snowboarden. Ondanks mijn valpartijen na mislukte sprongen (gelukkig in de tiefschnee, 360 beheerste ik toen nog niet volledig) is de camera nog heel Op een van de toppen in de buurt van Königsleiten heb ik deze genomen.
Hele lekkere serie hoor. Ik kan niet precies zeggen welke mijn voorkeur geniet. Bij de laatste vind ik de paal alleen afbreuk doen. Jammer want ik vind dat ook een hele mooie.
Vooral foto 1 met die wat heiige zon spreekt mij aan; ook overheerst het blauw niet zo.... Foto 4 geeft een mooi perspectief door het paaltje ! Serie geeft wel een goed indruk van de omgeving !
Mooie serie Voor mij uiteindelijk de derde als mooiste, maar dan nog wel 1 cm van de onderkant af en de restanten van het paaltje netjes wegpoetsen De blauwe kleuren in de eerste vind ik net niet lekker genoeg sprankelen, wanneer ik deze vergelijk met de overige 3 van deze serie.
Toen ik de foto's voor het eerst zag, vond ik de blauwe kleurzweem niet echt geslaagd aan de foto's. Maar hoe langer ik er naar kijk, hoe minder storend ik het vind Het geeft een aparte, iet wat koudere sfeer aan je foto's. Al met al een mooie serie Niels
Ik heb inderdaad bewust voor deze blauwe "zweem" gekozen. In de RAW converter kon ik hem makkelijk eruitkrijgen, maar vond het blauwe zelf juist iets toevoegen aan het koude sfeertje.