Foto 2

Foto 3

Foto 4

grappig dat je er geen een vindt passen bij westRobbie Veldwijk schreef: Ik kijk naar alle vier de foto's en ik krijg niet direct een link met west.

Knap heAyla schreef:Ik heb gekozen voor 4, knap gedaan door het in een boekwerk (?) uit te zoeken en daar de scherpte leggen
Ook de tekst daarachter betekend west, maar in het RussischRobbie Veldwijk schreef:Ik vind eigenlijk geen één van de foto's goed ervoor dus heb geen stem uitgebracht. Ik kijk naar alle vier de foto's en ik krijg niet direct een link met west. Zelfs niet bij foto vier waar het eigenlijk wel duidelijk is, daar gaat voor mij teveel de aandacht naar de tekst daar achter...

Op zich vind ik ze er wel bij passen, maar bij het kijken naar de foto's heb ik niet direct het gevoel bij west dat is meer hoe ik het bedoel. Dus de foto's zijn niet verkeerd maar er brand niet direct een lampje wat ik dus jammer vond.sho man schreef:grappig dat je er geen een vindt passen bij west
Oké grappig! Dat wist ik natuurlijk nietMarcel Spijker schreef:Ook de tekst daarachter betekend west, maar in het RussischDubbel west dus.