A200 sluitertijd
vraagje waar kan ik de sluitertijd instellen op mijn A200???
- Mendel
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zet de voorkeuzeknop op M (manueel) of S (sluitertijd), en draai vervolgens aan het draaiwieltje om de sluitertijd in te stellen.
Bij S, zal de camera het goede diafragma er zelf bij berekenen. In de manuele (M) mode, zal je zelf alsnog het goede diafragma moeten instellen.
Heb je geen handleiding bij je camera?
Bij S, zal de camera het goede diafragma er zelf bij berekenen. In de manuele (M) mode, zal je zelf alsnog het goede diafragma moeten instellen.
Heb je geen handleiding bij je camera?
idd henty hahaha
thx voor de info
ik heb idd wel een handleiding
maar je weet toch
ik man handleiding niet nodig
komt nog eens bij ben net verhuist en heb geen idee waar dat dat het kan liggen
maar ik kan nu weer ff verder
thx voor de info
ik heb idd wel een handleiding
maar je weet toch
ik man handleiding niet nodig
komt nog eens bij ben net verhuist en heb geen idee waar dat dat het kan liggen
maar ik kan nu weer ff verder
ik zal het eens uit proberen
thx
thx
- Henry
- Lid

Mijn advies is: onder de 1/(benodigde brandpuntsafstand), gebruik je een statief of verhoog je de iso-waarde zodat je bewegingsonscherpte voorkomtfotar schreef:.... onder de 1/30 gebruik je dan een statief
- sjinouck
- Lid

- Contacteer:
eea hangt ook af van de focuslengte icm sluitertijd. als je op 18mm zit te schieten, zul je langer uit de hand kunnen blijven schieten, dan op 300mm of zo. Dan zul je nog eerder op statief moeten werken dan op 1/30e. volgens mij is de regel, dat de sluitertijd sowieso gelijk moet zijn aan de focuslengte, dus op 300mm probeer je minstens 1/300 te verkrijgen (uit de hand dan he?? op statief maakt het niet meer zo heel veel uit)
haha zo ver was ik alHenry schreef:Mijn advies is: onder de 1/(benodigde brandpuntsafstand), gebruik je een statief of verhoog je de iso-waarde zodat je bewegingsonscherpte voorkomtfotar schreef:.... onder de 1/30 gebruik je dan een statief