Op zich een hele mooie foto. Maar ik heb het vermoeden dat het mooier geweest zou zijn als je wat meer van de voorste brug in beeld had gebracht waardoor er een soort van doorkijk naar de brug op de achtergrond ontstaat. Maar ik ken de situatie niet, dus misschien zit ik er helemaal naast.
Vaag schreef:Mooi doorkijkje. Zou ook de personen in het bootje wat oplichten. Dat is tenslotte je onderwerp...
Oplichten werkt hier niet. Het zijn bijna donkere silhouetten en bij oplichten krijg ik vlekken die niets verder verduideliijken. Met het tegenlicht vind ik het eigenlijk wel leuk, die silhouetten
Door de brug boven het bootje meer in beeld te brengen zal het denk ik minder storend zijn dat het bootje onderbelicht is. Je ziet dan immers waardoor het komt (schaduw van de brug). Dat bedoelde ik dus eigenlijk met mijn voorgaande opmerking.... dus niet rechts wat erbij, maar aan de bovenkant. Je vlakverdeling wordt dan ook meteen iets beter. Maar ondanks dat toch een hele mooie foto!!!!
Aangezien er weinig kleur in de foto zit zou je misschien kunnen proberen of die het in z/w nog beter doet....?