Tropische storm
- Deva
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
Fascinerende prachtplaat! Ik kan bijna niet geloven dat de lucht niet een flinke bewerking heeft gekregen, wat een geweldige wolken... en dan die mensen nog dartelend in de blauwe zee 
Zeer gaaf, maar niet direct iets dat je op vakantie wilt zien 
- sylovelyrita
- Lid

- Contacteer:
Wat een schitterende foto, very impressive!
- Focasa
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Gaaf!! Ik heb ze in Mexico ook vaak voorbij zien komen. Blijft altijd gaaf om zoiets te zien waarbij het lijkt alsof het allemaal op "loopafstand" is.
En nog gaver als je het boven de zee ziet maar zelf nog in het zonnetje kunt blijven liggen.
Heel mooi vastgelegd!
En nog gaver als je het boven de zee ziet maar zelf nog in het zonnetje kunt blijven liggen.
Heel mooi vastgelegd!
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Blijft een mooie opname. Het contrast tussen de dreigende lucht en het water is erg mooi.
Overigens had ik eigenlijk een beetje gehoopt op nieuw werk i.p.v. al die 'oudjes'
Overigens had ik eigenlijk een beetje gehoopt op nieuw werk i.p.v. al die 'oudjes'
- Roy_v_E
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Komt eraan....
Ik ben nog steeds bezig om mijn nieuwe Canon spul tot in de puntjes uit te proberen. Niet alleen de camera zelf, maar ook de objectieven, flitser en CP filter. Is allemaal toch wel anders dan Nikon.
En daar waar ik het altijd van de bewerking moest hebben wil ik het nu meer fotografisch kunnen doen.
Ik vraag me overigens af hoe deze foto geworden zou zijn met een CP filter. Als het goed is zouden de wolken er dan nog mooier uitgekomen zijn. Ik zou bijna hopen op slecht weer tijdens onze komende vakantie...
Ik ben nog steeds bezig om mijn nieuwe Canon spul tot in de puntjes uit te proberen. Niet alleen de camera zelf, maar ook de objectieven, flitser en CP filter. Is allemaal toch wel anders dan Nikon.
En daar waar ik het altijd van de bewerking moest hebben wil ik het nu meer fotografisch kunnen doen.
Ik vraag me overigens af hoe deze foto geworden zou zijn met een CP filter. Als het goed is zouden de wolken er dan nog mooier uitgekomen zijn. Ik zou bijna hopen op slecht weer tijdens onze komende vakantie...