Geduld is eenGotchas schreef:hoe doe je dit, heb er laatst eentje voor mijn doen best dichtbij gezien, maar hij kroop telkens weer naar beneden

Moet gewoon nog meer geduld bewaren dusRon62 schreef:Bedankt, de meesten blijven inderdaad beneden in 't riet zitten als ze je door hebben, maar soms heb je er weleens een wat brutalere bij.
Deze heb ik vanmorgen gemaakt in de Rietputten bij Vlaardingen, zoals je weet moet je daar gewoon wandelen en dan hopen dat je een meewerkend vogeltje tegen komt.

Met Flickr heb je zulke problemen helemaal niet hoor, met een gratis account kan je 1TB aan foto's uploaden.Ron62 schreef:Je moet inderdaad wel wat geduld hebben en soms een kwartiertje stil blijven staan.![]()
Als 't goed is staan ze er nu weer.....Had gister 4 foto's geupload naar Photobucket, maar 2 waren er verdwenen.![]()
Dus die 2 nogmaals geupload en vandaag stonden ze dubbel in m'n Photobucket, dus 2 foto's verwijderd.
Even gekeken of ze hier nog stonden en ik zag ze nog, dus dacht dat ik de goede weggehaald had.
Zal nog wel ergens in 't geheugen gestaan hebben, want jij was ze wel kwijt.
Heb nu de linkjes van degenen die nog in m'n Photobucket staan hier weer geplakt, dus hoop dat 't weer werkt.