Prachtig!! Is dit om 6 uur 's morgens? Ik heb echt respect voor je dat jij zo vroeg al zulke platen staat te schieten. Lijkt me wel heerlijk. Een soort eenzaamheid om van te genieten. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;-)
Nuelle schreef:Prachtig!! Is dit om 6 uur 's morgens? Ik heb echt respect voor je dat jij zo vroeg al zulke platen staat te schieten. Lijkt me wel heerlijk. Een soort eenzaamheid om van te genieten. Als je begrijpt wat ik bedoel. ;-)
Half 6 Nuelle .
Het is vlak bij dus dat is niet het punt ,maar ik moet er wel even mijn bed voor uit en dan snel weer terug
Dank je Nuelle
Wauw, dit soort sfeerplaten zijn we van jou gewend. Deze vindt ik echter uitzonderlijk mooi. Dat zit hem voor mij althans in het mystieke. Het is een en al sfeer en minder concreet als je snapt wat ik bedoel.
Volgens mij moet jij je Avatarnaam aanpassen in Julie Vroeg
Deze foto is geslaagd, en meer dan dat. Geslaagd omdat hij bij mij het gevoel en de beelden oproept die ik gisterenmorgen ervaarde, toen ik bij de gentiaanblauwtjes stond. Niet gevonden, maar toch een heerlijke ochtend gehad door die geweldige zonsopkomst. Het brengt zoveel sfeer en warmte. Heb je hier prachtig weergegeven.