Voor de rest niet zo heel veel gefotografeerd, want we liepen meest te lullen en daar blijven de vogeltjes niet van zitten, maar als 't maar gezellig is.

RoquiRocks schreef:Staat er heel erg mooi op ondanks het gelul en ondanks al die stengels ervoor!
Het erge is natuurlijk - niet door vertellen hoor - dat ik vanuit 's-Hertogenbosch naar Vlaardingen rijd en ter plaatse tot de conclusie kom dat ik mijn camera + lens thuis heb laten staan. En om nu alleen met een statief op pad te gaan ........
Dus ik had die foto ook kunnen maken misschien, mogelijkerwijze, wellicht en met een beetje meer afstand vanwege de 500mm.
Maar het was heel gezellig en ik stak er ook eea. van op.

Ja wrijf het er maar lekker in, Janjan62 schreef:RoquiRocks schreef: Het erge is natuurlijk - niet door vertellen hoor - dat ik vanuit 's-Hertogenbosch naar Vlaardingen rijd en ter plaatse tot de conclusie kom dat ik mijn camera + lens thuis heb laten staan. En om nu alleen met een statief op pad te gaan ........
Das een klein beetje dom hè Peter! maar je zal wel een herkansing krijgen
Gr Jan

Is dat ook een eervolle vermelding van Pd ?Ron62 schreef:Dat was inderdaad de actie van de week Peter.![]()