Ik weet zeker dat ik op een dag als vandaag gerust kan zeggen dat ik dit, althans de boodschap die ik hiermee wens uit te dragen, plaats namens ons allen...
Netjes van je! Ook van mij aan de nabestaanden veel sterkte toegewenst! Dat we mogen hopen dat vandaag alle slachtoffers zullen arriveren in Eindhoven, zodat de nabestaanden afscheid kunnen nemen van hun geliefden.
Vind het ontzettend boeiend wat er gebeurd met ons land op dit moment, in positieve zin. Komt bij mij voor het eerst over als echte, collectieve rouw. Mooi.
Mocht iemand geraakt zijn door het gebeuren of op enige manier verbonden zijn aan de gebeurtenis wens ik diegene alle sterkte toe.
Een bijzonder indrukwekkende dag niet we niet snel zullen vergeten. Indrukwekkend omdat het ons allemaal had kunnen overkomen.
Ik hoop dat de nabestaanden kracht kunnen putten uit hoe deze dag door heel Nederland beleeft is. Voor hen heel veel sterkte met dit enorme grote verlies...
Ook hier ontzettend veel respect voor hoe alles gaat. En voor de nabestaanden heel veel sterkte toegewenst. Wat zal dit moeilijk zijn om te verwerken....