Illusion? + kleur + update z/w + origineel voor Ytje
- Hannart
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
nu snap ik de kleuren beter.mooi/subtiel gedaan. ik ga voor de bewerkte kleurenversieAnnemiek schreef: De kleurenvariant is een blend van het origineel met een zwart/wit.
je heb ook wat muurtjes recht getrokken zie ik
van een op eerste zicht niet echt goede foto heb je weer wat bijzonders weten te maken. Knap. een goed oog voor mogelijkheden heb je.
wat mij nu ineens opviel (zag ik eerst niet) zijn de lichtstrepen boven en een stukje onder de voorste lampen. volgens mij zouden die nooit uit de ramen kunnen komen als deze in het plafond zouden zitten. eigenlijk komen ze voor mij over als strepen die er niet horen en veroorzaakt zijn door een slechte beeldkwaliteit. maar ms ben ik de enige en vind je ze juist wel mooi?
@frans ik herkende de muur in het museum, had de draai anders ook niet gezien vermoed ik
@henry hmmm dat schotse en scheve....ligt er nog een gedachte achter jouw versie henry?
- Henry
- Lid

- Geslacht: Man
In mijn versie zit geen diepere gedachte. Bovenkant wilde ik recht hebben omdat ik darr een wolkenluchtje in heb geplakt. Dat leidde er toe dat de rest inderdaad wat schots en scheef ikwam te hangen, het was maar een snelle bewerking. 
- Hannart
- Lid

- Contacteer:
ah ist zover? de lang naar uitgekeken vakantie? we verwachten natuurlijk wel prachtige foto's als je terug komt 
doe de groetjes aan Richie en have fun
(hij heeft me onlangs een keer geholpen met gitaarspelen, vertelde over jouw fotografie toen ie zag dat ik iets met kunst deed en ook fotografeerde en vertelde over dit forum, zo ben ik hier terecht gekomen
)
doe de groetjes aan Richie en have fun
Laatst gewijzigd door Hannart op 07 aug 2014 08:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Thanks. Aan de lichtsituatie heb ik niets veranderd. Alleen door de bewerking worden de kleine details groter gemaakt. Of het slechte kwaliteit is... denk niet. Iso stond alleen wat hoger.
Zonder rechttrekken is de foto idd minder interessant. Maarja, die vertekening heb je en weet ik dat dit bij mijn lens gebeurt. Hier hou ik dus al rekening mee met het maken van de foto (hou dus meer ruimte over om te kunnen rechttrekken).
Dat je via Richie op het idee bent gekomen om op dit forum te gaan, had ik al meegekregen.
Ik zal de vakantiegroet doorgeven.
Allemaal bedankt... ik hang hier vandaag en morgen nog even rond en ga daarna heerlijk genieten!
Zonder rechttrekken is de foto idd minder interessant. Maarja, die vertekening heb je en weet ik dat dit bij mijn lens gebeurt. Hier hou ik dus al rekening mee met het maken van de foto (hou dus meer ruimte over om te kunnen rechttrekken).
Dat je via Richie op het idee bent gekomen om op dit forum te gaan, had ik al meegekregen.
Ik zal de vakantiegroet doorgeven.
Allemaal bedankt... ik hang hier vandaag en morgen nog even rond en ga daarna heerlijk genieten!
- Hannart
- Lid

- Contacteer:
ik denk ook niet dat het slechte kwaliteit is want de stralen komen uit de ramen.
maar als je dat niet door hebt (en dat kan je alleen door hebben als je ook doorhebt dat de foto gedraaid is want anders kan zo'n lichtval niet) dan komen die strepen denk ik over als slechte kwaliteit, dat bedoelde ik.
" Maarja, die vertekening heb je en weet ik dat dit bij mijn lens gebeurt. Hier hou ik dus al rekening mee met het maken van de foto (hou dus meer ruimte over om te kunnen rechttrekken)."
das een goeie om aan te denken van te voren! hou ik in mijn hoofd
maar als je dat niet door hebt (en dat kan je alleen door hebben als je ook doorhebt dat de foto gedraaid is want anders kan zo'n lichtval niet) dan komen die strepen denk ik over als slechte kwaliteit, dat bedoelde ik.
" Maarja, die vertekening heb je en weet ik dat dit bij mijn lens gebeurt. Hier hou ik dus al rekening mee met het maken van de foto (hou dus meer ruimte over om te kunnen rechttrekken)."
das een goeie om aan te denken van te voren! hou ik in mijn hoofd