Heel apart. Als je het scherpe deel wegfiltert blijft er eigenlijk een soort schilderijtje over, heeft veel weg van een wolkenlucht. Heeft toch echt wel wat, ondanks dat dat niet gemakkelijk is om te verwoorden.
Compositie fijn, evenals scherptediepte. Zoals eerder genoemd is de achtergrond hier het bijzondere, heeft veel meerwaarde in mijn ogen. Ruimte goed benut.
Viervlek staat er mooi op, alleen de rest van de plaat schreeuwt om aandacht, probeer eens het blauw en groen wat minder verzadiging te geven, ik denk dat ie dan beter wordt
Ik vind het wel wat hebben die achtergrond.... een tikkie minder saturatie lijkt me het proberen waard, maar niet te drastisch. Persoonlijk word ik juist al die saaie, groenige achtergrondjes een beetje zat en dit vind ik dan een welkome afwisseling!
Viervlek staat er lekker op!
Kan mij zeker smaken, mooie vlakken en lijnen door het riet naar het water, met de libel als sterke blikvanger. Tikje minder verzadiging, en een fractie minder naverscherping zouden beeld iets soepeler kunnen maken op het netvlies