De vrolijke 5
Een hele klus om het leuk te houden, ze te entertainen, spontaan op de plaat te krijgen en ze van tijd tot tijd allen in de lens te doen kijken!
In hun eigen privé boomgaard:
1.

2.

3.

4.

Ik sluit me bij de reactie van Gemini aan. Ik heb bij geen van deze foto's iets van "wauw", maar realisser me ook dat vijf kinderen er allemaal leuk op de foto zetten niet mee valt.Gemini schreef:Dat is lastig inderdaad...
Op sommige zijn de gezichtsuitdrukkingen leuk, op andere minder.
Wat me echter opvalt is dat de foto's heel erg druk zijn; 5 kinderen op een foto is al veel. En dan kijk ik nog tegen al die grassprieten aan, en dan ook nog de bomen die op de achtergrond staan, maar wel dichtbij je modellen zijn en dus genoeg scherpte vangen om ook 'drukte' te veroorzaken...
Ik had het wat rustiger gehouden; als je de kindjes iets verder van de bomen af had gezet bijvoorbeeld. En misschien met wat meer zoomlens fotograferen, om wat rust in het beeld te creëren...
In de foto's met je zus is je dat wel gelukt.

Idd en onscherpe achtergrond bekomen bij groepen waarop iedereen scherp is valt ook niet meesugarman schreef:2 vind ik de meest geslaagde en het is best wel moeilijk om 5 van die kids op een lijn te krijgen.