Fraai hoor, altijd leuk als deze langskomen als je zit te wachten
Fijne serie met goede scherpte en standpunten.
Laatste was denk ik wel leuk geweest met de hele spiegeling erbij.
Mooie serie eerste wel wat hard licht.
Tweede is echt leuk, met die ogen zo
Derde staat er ook strak op, alleen jammer dat er te weinig spiegeling is te zien, was anders echt een pluspunt geweest
Dank je voor jullie reacties.foto 1 heeft idd iets te hard licht.Foto 3 had ik ook graag wat meer van de weerspiegeling gezien.Maar mijn lens was niet kleiner en het bad niet groter.
Fraaie serie.
Een badderende sperwer kom je niet licht tegen, laat staan dat je tijd krijgt om meerdere foto's te maken
Mooi scherpe beelden waarbij de voorgaande kritieken omtrent licht ondertussen wel bekend zijn
Enige jalouzie maakt zich van mij meester ..... .
Hoi, mooie serie van deze bijzondere ontmoeting !!
Nr. 1 mist wat scherpte en pit, nr. 2 en 3 zijn prachtig. Over de weerspiegeling is al genoeg gezegd.
Vanuit fotohut neem ik aan?
Gr, Bert
Ik vind 't een schitterende serie, had ze graag zelf gemaakt.
Ik zie dat je geen bezwaar tegen bewerken hebt, dus heb je 1e foto binnen gehaald en nog wat aanpassingen aan gedaan om te proberen het harde licht wat te dimmen:
Dank je Ron ziet er beter uit idd wel heb jij meer contrast toegevoegd?
Bert na mijn mening is wel scherp.
AJL een havik ik dacht echt de sperwer als iemand het echt goed weet zou ik het graag horen.
Contrast maar heel weinig toegevoegd.
Heb o.a. in Schaduw/Hooglichten de hooglichten wat terug gehaald en in Selectieve Kleuren sommige kleuren wat donkerder gemaakt, vooral wit en geel.