Weet ik niet. Zolang je niet thuis komt met een macrolens is er er sprake van een "lichte ontsteking" en dus is er nog niks ernstigs aan de hand. Wellicht dat een paracetamol of een rondje voetbalveld al helpt.Fotosmurf schreef:Denk je dat een paracetamol zal helpen Henry....

Henry schreef:Weet ik niet. Zolang je niet thuis komt met een macrolens is er er sprake van een "lichte ontsteking" en dus is er nog niks ernstigs aan de hand.Fotosmurf schreef:Denk je dat een paracetamol zal helpen Henry....
Zolang ik nog de wens heb voor een 100-400 mm voor het voetbal zal dat wel meevallen Schaeddy.Schaeddy schreef
Let wel het is iets sluimerends, voor je het weet lig je bij het krieken van de dag op je bolle buik in het natte gras vlinderjes te platen![]()

Fotosmurf, de behandeling van Bas is in gang gezet. De eerste paracetamollen zijn naar binnen gegooid. Daarnaast is het ontwenningsprogramma begonnen (hij heeft zelfs al advies gevraagd voor de aanschaf van een groothoeklens, dus wie weet gaat de behandeling lukken). Vooralsnog hebben we hem voor alle zekerheid dik moeten inpakken, want hij rilde over het hele lijf. We weten niet of dit komt van het virus of dat het ontwenningsverschijnselen zijn.Fotosmurf schreef:...@Henry Bas is niet meer te redden hoor.