Deze kon ik in mei dit jaar fotograferen

Daar ga ik helemaal in meeDeva schreef:Zo dan Bas, jij dacht: "ik bewaar de mooiste voor het laatst" ???
Ik vind hem schitterend, het licht en de ruimte, de compo en de prachtige bokeh balletjes.... zwijmel...
Kun je nog een tikkeltje licht op het vlinderlijfje en het midden van de bloem bijtoveren, of was dit het maximaal haalbare?
En pas maar op hoor, met nu al verlangen naar de lente, voor je het weet ben je oud. Geniet ervan man, van iedere dag, ieder uur, iedere minuut, iedere tel... haal alles eruit! Niks niet 'zonde'... het is vandaag weer een prachtige dag. Verlangen naar morgen is pas 'zonde', zonde van je tijd. (Zo, dat moest er even uit).

Ik tel er toch vier (al zit de tweede ondervleugel wat verstopt achter de adderwortel)Frans schreef:Misschien een hobby er bij zoeken waar je ook herfst en winter mee doorkomt.
Kun je weer in het heden leven.
Heel mooie plaat met fraai bokeh.
Hoe zit het met de vleugels?
Zie ik er drie?

Nu je het zegt.Bas schreef:Ik tel er toch vier (al zit de tweede ondervleugel wat verstopt achter de adderwortel)Frans schreef:Misschien een hobby er bij zoeken waar je ook herfst en winter mee doorkomt.
Kun je weer in het heden leven.
Heel mooie plaat met fraai bokeh.
Hoe zit het met de vleugels?
Zie ik er drie?