Vrijdag is hemels.
Spiegel((ing) week Henry: Ma, Di, Wo, Do, Vr, Za en Zo
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Weeral een fraaie en inspiratie-volle opname....
Knap weer gegeven
Knap weer gegeven
Geweldige plaat 
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Knap gevonden....variatie genoeg in Uw spiegelingen Henry
Je bent er wel vroeg bij hoor...

Je bent er wel vroeg bij hoor...
- Henry
- Lid

Dank jullie wel 
@Poezemieni: lopen op het spoor is strafbaar en ongebruikte stukken spoor liggen er niet in mijn omgeving. Bleef niks anders over (...) dan vroeg op te staan en dan snel wat foto's maken. Weinig verkeer en de kans dat je gepakt wordt is niet zo groot (dacht ik...).
@Poezemieni: lopen op het spoor is strafbaar en ongebruikte stukken spoor liggen er niet in mijn omgeving. Bleef niks anders over (...) dan vroeg op te staan en dan snel wat foto's maken. Weinig verkeer en de kans dat je gepakt wordt is niet zo groot (dacht ik...).
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Daar heb je een punt, Henry.....Henry schreef:Dank jullie wel
- Deva
- Lid

- Geslacht: Vrouw
Een mooie droom op vrijdag al snap ik niet helemaal hoe hij tot stand is gekomen. Ik vermoed een gezonde dosis shopwerk?
Fijne opname op zaterdag, maar allemachtig, 'k ben blij dat je nog onder ons bent
Fijne opname op zaterdag, maar allemachtig, 'k ben blij dat je nog onder ons bent
- Henry
- Lid

Deva, de basis van de foto is ontstaan door de spiegel met de linkerhand in de lucht houden en met de rechterhand een foto te maken, waarbij het beeld wel in de spiegel te zien was (dus dat beeld heb ik er niet ingeshopt).. Ik moest behoorlijk dicht op de spiegel zitten want anders paste de tuinbank er niet in. Vervolgens een losse foto gemaakt van de wolken om deze aan de randen later lichtjes door de spiegel te laten komen. Spiegel ook nog een keer in een aparte laag gekopieerd met feather van 100pixels voor een vloeiende overgang.