Laag standpunt kan mij wel bekoren, zeker als het nog in combinatie is met kleur
Tweede is goed gevonden, maar volgens mij zitten de lippenstift en de vingerafdrukken toch iets hoger?
hele mooie kleuren in foto 1, jammer dat de lucht niet zonder wolkjes was, dan kwam het "schoon"nog meer naar voren.
foto 2 mooie foto, maar ik citeer Henry: lippenstift zit bovenin.
foto 1; heerlijk, ik ruik de frisse geur van net gewassen handdoeken.
foto 2; idd lippenstift zit boven in maar wordt een glas niet vastgehouden dan, misschien wel door hele vieze vingers van een automonteur die net na zijn werk enorm trek had in wat lekkers en zichzelf geen tijd gunde om zijn handen te wassen. Nou dit glas oogt zeer schoon, misschien goed afgewassen of niet van een automonteur, wie zal het zeggen.
Lastig dus om te kiezen. Maar ik heb uiteindelijk toch gestemd.
Foto 1 is niet origineel maar dat zie je wel meer bij opdrachten, voor mij geen argument om niet voor 1 te kiezen...
Daar ik zelf zelf veel wasjes draai is een schone was voor mij toch synoniem voor schoon en fris. Verder de frisse blauwe lucht benadrukt dit.
Foto 2 vind ik eigenlijk wat origineler maar komt mi wat minder "fris" over....
Twee totaal verschillende foto's en allebei een goede invulling van de opdracht.
Nr. 1 niet de meest originele maar wel een heel strakke uitvoering. de frissigheid (is dit een woord?) straalt ervan af.
Nr. 2 erg origineel maar voor mij laat de uitvoering het hier een beetje afweten. Ik had hem graag wat minder grijzig gezien, nu straalt het schone er niet zo van af. Ook de scherpte laat iets te wensen over.
Mijn stem is dus dit keer naar nr.1 gegaan.
foto 2 het beste idee als er een sprankelend wit deel (achtergond) in had gezeten was dat de winnende foto.
nu moet ik helaas kiezen...........................
maar zoals mijn onderschrift ook zegt ..........goed geprobeert