Nee niet echt een grapje. Ik snap ook dat deze foto in gevangenschap genomen is en juist daarom kan ik deze "natuurlijke" (lees plantaardige) achtergrond juist waarderen, beter dan tralies e.d.Frans schreef: De natuurlijke achtergrond van Rob moet een grapje zijn.
Lijkt me toch dierentuin groen.

Ik ben dit toch niet met je eens. Dit is een fotobeoordelingsforum waar het om de kwaliteit van de foto's gaat en niet meer dan dat. Dit is geen Birdpix of waarneming.nl. Wat moeten we dan met een mooi portet van een hond, ook een dier in gevangenschap?RoquiRocks schreef:Weet je , ik heb ook dergelijke foto's gemaakt op een vogelboerderij maar doe er niets mee.
De vogels zitten vast -"geketend" en zitten heel stil te zitten. Je kunt ze tot op 1-2 meter afstand op je gemak fotograferen. Op zijn hoogst kijken ze een andere kant op.
Heel mooie portretten zijn zo eenvoudig te maken.
Qua prestatie weinig bijzonders dus.
En - neen - dat is absoluut niet te vergelijken met fotograferen vanuit een fotohut!
Ergo, ik heb moeite enthousiast te worden bij dit soort foto's hoe mooi ze ook zijn.

volgens mij heb jij die toch ook hier geplaatst om ze beoordeeld te krijgenRoquiRocks schreef:Weet je , ik heb ook dergelijke foto's gemaakt op een vogelboerderij maar doe er niets mee.
De vogels zitten vast -"geketend" en zitten heel stil te zitten. Je kunt ze tot op 1-2 meter afstand op je gemak fotograferen. Op zijn hoogst kijken ze een andere kant op.
Heel mooie portretten zijn zo eenvoudig te maken.
En - neen - dat is absoluut niet te vergelijken met fotograferen vanuit een fotohut!
Ergo, ik heb moeite enthousiast te worden bij dit soort foto's hoe mooi ze ook zijn.

Ik besef dat ik dit allang sudderende gevoel niet op deze plaats en dit moment had moeten naar voren brengen Martin ontving reeds een PB.Rob Olivier schreef:Ik ben dit toch niet met je eens. Dit is een fotobeoordelingsforum waar het om de kwaliteit van de foto's gaat en niet meer dan dat.RoquiRocks schreef:Weet je , ik heb ook dergelijke foto's gemaakt op een vogelboerderij maar doe er niets mee.
De vogels zitten vast -"geketend" en zitten heel stil te zitten.
Een ieder moet kunnen fotograferen wat hij/zij leuk of mooi vindt op een manier zoals hij/zij dat tot stand wil brengen. En dat resultaat kunnen we beoordelen.