[img]https://i1289.photobucket.com/albums/b502/poezemienie/ac9c28e8-e5fa-42e3-9db9-bf6272b9a3e8_zpsc2b397ca.jpg?t=1417411618[/img]
Pinnocchio.....2 (wie beliegt er wie)
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
- Henry
- Lid

Kijk... daar is het achtergrondje, maar nu als voorgrondje.
Deze vind ik beter dan je vorige waarbij Pinnocchio in de voorgrond ook het onderwerp was. Deze vind ik beter omdat de voorgrond hier beter herkenbaar is dan de achtergrond in je vorige foto (snap je hem nog?).
Ik vind het hier wel een beetje jammer dat de neus niet los is van de hangende Pinnocchio.
Deze vind ik beter dan je vorige waarbij Pinnocchio in de voorgrond ook het onderwerp was. Deze vind ik beter omdat de voorgrond hier beter herkenbaar is dan de achtergrond in je vorige foto (snap je hem nog?).
Ik vind het hier wel een beetje jammer dat de neus niet los is van de hangende Pinnocchio.
- Roy_v_E
- Lid

- Contacteer:
Ik zou dan toch voor die eerste gaan.
Mijn vrouw heeft wel 50 verschillende van dit soort Pinocchio's in haar werkkamer staan, waaronder 1 van 1,50 meter. Ze spaart ze niet maar kreeg ze steeds cadeau toen ze die grote gekocht had.
Mijn vrouw heeft wel 50 verschillende van dit soort Pinocchio's in haar werkkamer staan, waaronder 1 van 1,50 meter. Ze spaart ze niet maar kreeg ze steeds cadeau toen ze die grote gekocht had.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Bedankt ,Roy van je reactie....deze is ook genomen in het ateljee van m'n vrouw....
maar zoveel pinnocchio's heeft ze niet....
maar zoveel pinnocchio's heeft ze niet....
Sluit mij aan bij Wim