Van voorbije dagen.....
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
[img]http://i1289.photobucket.com/albums/b502/poezemienie/DSC_5715_zps050f43a5.jpg[/img]
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Waarom leg je een opname van een vogel vast of van een bloem of plant of landschap.....
wel ik leg dit nu vast....een verleden opname .....
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Ik vind het een beetje erg als je een opname plaatst buiten categorie deze ineens
als een alien beziet wordt....kijk ieder z'n mening natuurlijk, maar wou dit toch even kwijt....
als er iemand hier een andere mening over heeft zou ik het graag horen....
als een alien beziet wordt....kijk ieder z'n mening natuurlijk, maar wou dit toch even kwijt....
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Thanxs Wim.....over het hand volledig akkoord. de rest van het hand had wat teveel
bewegingsonscherpte.....
bewegingsonscherpte.....
- Henry
- Lid

???poezemienie schreef:Ik vind het een beetje erg als je een opname plaatst buiten categorie deze ineens
Waar gaat dit over?
- Henry
- Lid

Dat kan best met deze instellingen: 1/30s f/5.6 ISO800 55mm (35mm eq:82mm), maar die kan natuurlijk ook gewoon buiten de scherptediepte zijn gevallen, waardoor het wellicht op onscherpte door beweging lijkt.poezemienie schreef:Thanxs Wim.....over het hand volledig akkoord. de rest van het hand had wat teveel
bewegingsonscherpte.....
- Frans
- Lid

Ik denk te kijken naar een menukaart uit lang vervlogen tijden.
Vermoed dat er voor jou een emotionele waarde aan verbonden is.
Waar ik de vinger niet achter krijg is de betekenis van de hand met mes die doelbewust een bepaald punt op de kaart lijkt te beroeren.
Vind net een somber beeld en ben, ondanks je kennelijke tegenzin in de vraag, benieuwd naar wat je met dit beeld wilt communiceren.
Vermoed dat er voor jou een emotionele waarde aan verbonden is.
Waar ik de vinger niet achter krijg is de betekenis van de hand met mes die doelbewust een bepaald punt op de kaart lijkt te beroeren.
Vind net een somber beeld en ben, ondanks je kennelijke tegenzin in de vraag, benieuwd naar wat je met dit beeld wilt communiceren.
- Ήυs
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
poezemienie schreef:Waarom leg je een opname van een vogel vast of van een bloem of plant of landschap.....
Opzich is een vogel gewoon een vogel, een bloem een bloem een plant een plant en een landschap een landschap.. Dat ziet iedereen en herkend iedereen
Ik zou het verhaal achter jouw foto ook willen weten. Daar ben ik nieuwsgierig naar als ik deze foto zie.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Het is inderdaad een mes ,Frans.....sommigen onder ons hebben al een bepaalde leeftijd waarbij
we toch wel al dierbare verloren hebben en/of moeten missen .......met de voorbije dagen komt
dit toch onherroepelijk wel wat naar boven, traditie van kleinsaf werd dit bij ons op het thuisfront
gevierd en maakten we voor de feestdis alles zelf.....ook de menu's en dergelijke....ik met m'n
gezin, tamelijkgroot....., hebben dit wat overgenomen en zoja ook het zelf creeren van hetgeen
dat je hier ziet en zowel vroeger als nu zijn er steeds mensen die afwezig blijven op die dagen
maar toch nog in ons hart zitten.....daarbij deze opname.
we toch wel al dierbare verloren hebben en/of moeten missen .......met de voorbije dagen komt
dit toch onherroepelijk wel wat naar boven, traditie van kleinsaf werd dit bij ons op het thuisfront
gevierd en maakten we voor de feestdis alles zelf.....ook de menu's en dergelijke....ik met m'n
gezin, tamelijkgroot....., hebben dit wat overgenomen en zoja ook het zelf creeren van hetgeen
dat je hier ziet en zowel vroeger als nu zijn er steeds mensen die afwezig blijven op die dagen
maar toch nog in ons hart zitten.....daarbij deze opname.
- Henry
- Lid

Okeee... snijden jullie de vorm zelf uit en plakken jullie dan de plakletters er vervolgens op? Zien we hier die plakletters-platen als ondergrond van het menu-kaartje?
Ik blijf het een mooi plaatje om naar de genodigde te sturen; de achtergrond waarom je ze maakt en verstuurd is minder leuk.
Ik blijf het een mooi plaatje om naar de genodigde te sturen; de achtergrond waarom je ze maakt en verstuurd is minder leuk.