1/640 , f7,1 , iso 1600 , 500mmx1,4

Je hebt het tot tweemaal toe over de achtergrond alsof er iets mis mee is.jan62 schreef:Ook hier,de achtergrond! wel jammer hoor!mooie waarneming dat dan weer wel![]()
Gr Jan

De vogel in een mooie pose en fijn van kleur lijkt voor het formaat waarop hij getoond wordt wat weinig detail te hebben. Dat geeft de vraag of het een flinke crop is.
In de achtergrond lijkt prikkeldraad te zien en komt een verdwaalde kop van een paal? voor die qua omvang niet matcht met de paal waar de vogel op zit.
Pas met het origineel erbij zou ik je tips kunnen geven waar je echt wat aan hebt. Nu is het gissen.

Ik vind de achtergrond niet mooi afgewerkt,er zitten rare vlekken in van het ontruisen, en het verscherpen! versterken die vlekken. maar goed als je dat zelf mooi vind! zou ik het zo latenRoquiRocks schreef:Je hebt het tot tweemaal toe over de achtergrond alsof er iets mis mee is.jan62 schreef:Ook hier,de achtergrond! wel jammer hoor!mooie waarneming dat dan weer wel![]()
Gr Jan
Het zal wel aan mij liggen maar ik vind in beide gevallen de achtergrond prima, mooi zelfs.
Wat is er mis mee dan?