Een prachtige vogel en waarneming maar fototechnische gezien spreekt deze foto me niet zo aan. De houding niet, ik had graag wat meer oog gezien. Het licht vind ik niet zo, het zwart op vleugels en staart is wat flets en ruizig. Ik ben beter van je gewend (dus ook kritischer ).
Je hebt even net ietsje pech met de houding van het beestje. Voor mijn gevoel zien we hem hier iets teveel van achteren.
Wel mooi scherp en mooie kleuren.
Heel fraai licht heb je hier!
Nu ben ik totaal geen vogelkenner en doe zelf niet aan vogelfotografie, dus die kleuren van het beestje zijn voor mij wat onbekend
Ik vind het wel heel grappig hoe hij erbij zit
Hoi Jan, toch mooi dat je deze bijzondere ontmoeting met ons wilt delen. Weet zeker dat de klapekster bij menig van ons op het wensenlijstje staat (is gewoon moeilijk te benaderen, dus ook vast te leggen).
Gr, Bert
Klapekster platen zijn gewoon lastig! ga maar in een schuil tent zitten bij een plekje waar ie regelmatig komt en maar wachten. Benaderen zit er gewoon niet in. Vermoed dat dit best wel een aardige crop is. Sfeer licht is prachtig houding wat minder, maar hallo hij staat op de plaat... Misschien geen topper maar wel een hele mooie bewijsplaat. En ja staat hoog op mijn verlanglijst met natuurlijk een prooi die hij vastpint aan een doorn