Frans schreef:Als je dit spannend vind Erik zul je wel in je broek piesen als je 5 kilometer/uur te hard rijdt.
Challenge XXVII - Opdachten kwartfinales
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
In de stad gedraag ik me altijd, daarbuiten in de auto meestal en op de brommer nooit...
Vroeger spaarde ik dubbele bekeuringsnummers... Sinds de kids is dat toch anders geworden...
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Nee, ik zit niet in de bus.. en nee er is ook geen alcohol in het spel
Hoe ik rij... tja.. sinds in ben "gepromoveerd" van een Renault Mégane coupe naar een Peugeot 107 denk ik dat ik iets te compenseren heb. Mijn ego heeft een deukje opgelopen en ik vrees dat ik nu zo'n 'irritante kleine' ben op de weg

Hoe ik rij... tja.. sinds in ben "gepromoveerd" van een Renault Mégane coupe naar een Peugeot 107 denk ik dat ik iets te compenseren heb. Mijn ego heeft een deukje opgelopen en ik vrees dat ik nu zo'n 'irritante kleine' ben op de weg
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Beter je ego als je Peugeot.
Ik heb even geen tijd om me druk te maken, net nieuwe telefoon binnen dus weer bezig om alles in te stellen en weer goed te laten functioneren
Ik heb even geen tijd om me druk te maken, net nieuwe telefoon binnen dus weer bezig om alles in te stellen en weer goed te laten functioneren
- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Ach... ben al gehard.. thuisfront heeft het ook al ingewreven en zijn lol gehad dat ik in zijn klein blikkie rij
Ik zeg: ik ga de uitslag eens bekijken van de challenge 
- __Erik__
- Lid

- Contacteer:
Hier nog de makin' of plaat. Deze gemaakt zonder verduistering, anders zie je niks. Heb gemengd licht gebruikt (gloeilamp en flits) om meer warmte in het licht te krijgen.