Portretten in zwart-wit
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zou ze alle drie recht zetten op de verticalen van het kastje rechts van je, die planken achter je zullen wel scheef zitten, blik in #1 vind ik erg fraai, de bewerking ziet er erg ouderwets (mooi) uit, netjes 
- Tony
- Donateur
- Geslacht: Vrouw
intense blik wel jammer van de centrale plaatsing " irriteer me wel wat aan de haren in haar gezicht. Misschien had je die nog kunnen wegpoetsen"
misschien ook even een uitleg hoe je de foto hebt gemaakt
misschien ook even een uitleg hoe je de foto hebt gemaakt
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Mooie omzetting naar zwartwit.
De schuine lijnen in de achtergrond vind ik ook wat jammer.
Ga ook mee met de tip om jezelf niet in het midden van de foto te plaatsen. Je zou bij foto 2 bijvoorbeeld links een stuk af kunnen halen zodat je een vierkant overhoudt
Bij foto 3 vind ik de plaatsing niet storend
De schuine lijnen in de achtergrond vind ik ook wat jammer.
Ga ook mee met de tip om jezelf niet in het midden van de foto te plaatsen. Je zou bij foto 2 bijvoorbeeld links een stuk af kunnen halen zodat je een vierkant overhoudt
Bij foto 3 vind ik de plaatsing niet storend
- herrias
- Lid

Mooie zelfportretten. Toch een paar opmerkingen. De 1e heeft op mijn scherm vreemde donkere vlekken onder de ogen bij de neus. En ik zou hier en daar een oneffenheidje weggepoetst hebben. De haren in het gezicht vind ik leuk, behalve bij de laatste tussen neus en lippen. Gr.
- Christiaan
- Lid

- Contacteer:
Nette serie, ook voor mij nummer 3, want daarin vind ik de blik het sterkst. Het 'golven' van je haar vind ik daarin ook dynamiek toevoegen.
- Cinemovie
- Lid

- Contacteer:
Ik vind ze zeker wel wat hebben stoor mij nog niet eens zo aan de achtergrond door de intense blikken. Centrale plaatsing in 1 en 3 vind ik ook wel okay. in de tweede zou ik jezelf iets naar rechts zetten. de zwart wit omzetting is top.
- Gemini
- Lid

- Contacteer:
Mooie blikken, de streep op de achtergrond vind ik ook jammer.
Je omzetting naar zwartwit vind ik sterk.
Ik ben wel benieuwd naar je workflow in bewerking; hoe creëer jij de lichte toon in je foto's?
Je omzetting naar zwartwit vind ik sterk.
Ik ben wel benieuwd naar je workflow in bewerking; hoe creëer jij de lichte toon in je foto's?
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Mooie reeks.....zwart/wit omzetting zeker geslaagd......de troebele achtergrond vind ik hier echt
wel wat hebben.....drie aparte blikken.....ernstig,uitdagend en speels.....voor mij zijn ze geslaagd....
wel wat hebben.....drie aparte blikken.....ernstig,uitdagend en speels.....voor mij zijn ze geslaagd....