Was zelf wel redelijk tevreden.
1. f/5.6, 1/1000, ISO/800, 300mm

poezemienie schreef:Je brengt hier een mooie reeks ,Sandra.....maar met de eerste had je voor
mij al een pluim verdiend....![]()
![]()
Begrijp me zeker niet verkeerd hoor want de overige mogen ook best gezien worden...
Je bent goed bezig.....

Bedankt Ron!! Het klopt inderdaad dat ik in de auto zat. Met de 300mm vind ik het inderdaad lastig om mooie, scherpe foto's te maken van vogels, daarom was ik toch erg blij met dit resultaat. Bedankt voor je tips.Ron62 schreef:Een leuke serie.![]()
De meeste foto's tonen wat flets, 4, 5 en 6 zijn wat dat betreft de betere.
In nr. 3 en 6 staat je onderwerp erg centraal in de foto en in nr. 4 en 7 had het mooier geweest als er wat ruimte in de richting van het vliegen/lopen was geweest.
De laatste 5 heb je een wat hoog standpunt, waarschijnlijk omdat de vogels hier onderin de sloot lopen en jij hier in de auto zat?
De 1e en 3e vind ik het beste hier, maar mogen nog wel wat nabewerking hebben, zodat ze wat minder flets tonen en nr.3 nog wat bijsnijden zodat de vogel minder centraal in de foto staat.
Vogels zijn zeker niet het makkelijkste onderwerp om netjes op een foto te zetten en zeker niet als je 't 'maar' moet doen met 300mm., dus je hebt 't zeker niet slecht gedaan, gewoon nog wat aandacht besteden aan de nabewerking.