Tureluur + update

Onze gevederde vrienden
sandravw87
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Re:

Bericht Geplaatst:

BertvanElten schreef:Hoi Sandra, eigenlijk is alles al gezegd en zijn er updates geplaatst die deze ontmoeting nog net wat mooier maken.
Probeer bij vogels (en andere dieren) een zo laag mogelijk standpunt in te nemen zodat je op ooghoogte zit (zoals foto 1) en je niet op de vogels neerkijkt.
Ga zo door... we zien graag meer komen.
Gr, Bert
Bedankt voor je reactie Bert. Ik snap je punt!! Bij de andere foto's was dit echter niet mogelijk, omdat de tureluur in de sloot liep. :)
Omhoog Profiel Foto's
Hans v Ee
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

sandravw87 schreef:
BertvanElten schreef:Hoi Sandra, eigenlijk is alles al gezegd en zijn er updates geplaatst die deze ontmoeting nog net wat mooier maken.
Probeer bij vogels (en andere dieren) een zo laag mogelijk standpunt in te nemen zodat je op ooghoogte zit (zoals foto 1) en je niet op de vogels neerkijkt.
Gr, Bert
Bedankt voor je reactie Bert. Ik snap je punt!! Bij de andere foto's was dit echter niet mogelijk, omdat de tureluur in de sloot liep. :)
Lieslaarzen aan en in de sloot, :D :D :D de update is idd beter, nogmaals mooie serie!! Gr. Hans.
Omhoog Profiel Foto's
sandravw87
Lid
Lid

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

Hans v Ee schreef:
sandravw87 schreef:
Gr, Bert
Lieslaarzen aan en in de sloot, :D :D :D de update is idd beter, nogmaals mooie serie!! Gr. Hans.
En dan maar hopen dat 'ie blijft zitten. :rof :uitlach Dankjewel! :)
Omhoog Profiel Foto's
Renevh
Lid
Lid
Geslacht: Man

Tureluur + update

Bericht Geplaatst:

Een mooie serie, er is al veel over gezegd. de Foto's zijn genomen op een mooie zonnige dag misschien kan je iso iets omlaag. Misschien dat de foto's dan minder flets zijn. Het blijft moeilijk met een 300mm lens maar de foto's zijn in mijn ogen prima gelukt.foto 1 en 2 hebben mijn voorkeur.
Omhoog Profiel Foto's
sandravw87
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Renevh schreef:Een mooie serie, er is al veel over gezegd. de Foto's zijn genomen op een mooie zonnige dag misschien kan je iso iets omlaag. Misschien dat de foto's dan minder flets zijn. Het blijft moeilijk met een 300mm lens maar de foto's zijn in mijn ogen prima gelukt.foto 1 en 2 hebben mijn voorkeur.
Klopt. Het was een zonnige dag. En achteraf gezien had de iso inderdaad wel omlaag gekunnen. Bedankt voor je reactie! :)
Omhoog Profiel Foto's
Plaats reactie

Terug naar “Vogels”