Mijn thema voor deze week was in principe "zwart/wit". Maar zoals jullie zullen zien ben ik er regelmatig van afgeweken.. Tja, soms kom je iets tegen wat even niet in het thema past, of toch mooier is in kleur..
Ik vind dit eerlijk gezegd niet een serie waarvan de beelden een overeenkomst met elkaar hebben. Van elke foto kun je je met het grootste gemak een week vermaken.
Prima reeks, ik moet bekennen dat wanneer ik nog tijd heb om op PD te kijken (dit schooljaar bar weinig) ik altijd even jouw project bekijk. Mooie serie, zo ook deze weer. Nummer 7 spreekt me erg aan, nog altijd het voornemen eens een paar uurtjes te steken in het maken van een soortgelijke foto
Bedankt voor de reacties! Dat het niet echt een serie is ben ik me van bewust. Hetgene wat ze gemeen hadden moeten hebben (zwart wit) kwam niet elke keer uit. Foto 3 is van het ziekenhuis in Uden, daar kom ik niet dagelijks en kon me de raampartij nog herinneren van de vorige keer dat ik er was. dus kamera meegenomen. Ik begon met zwart wit, maar geleidelijk kwam er steeds meer kleur terug tijdens het bewerken. Kwam zo gewoon beter over. Ongeveer hetzelfde bij foto 4, echt zwart wit was een beetje saai. Bij 5 is ook een beetje kleur behouden (kan je zien aan het hout van de potloden, de rest was al vrij kleurloos). Foto 7 ben ik zelf ook erg blij mee. De boom paste goed in mijn hoofd. Er zitten er een paar bij waar ik inderdaad een weekje mee wil gaan vullen.