Het is natuurlijk niet zomaar gezegd dat hier een droevig verhaal achter schuilt, maar toch krijg ik wel altijd een beetje een brok in mijn keel als ik iemand op leeftijd zo alleen zie eten.
Mooi vastgelegd
Een intrigerend beeld, laat je wel eventje nadenken... Goed scherp, fraai licht (helaas is het haar aan de achterkant van het hoofd ietsje overbelicht) en mooi van kleur.
Ik zou de foto rechts nog iets hebben bijgesneden (kaars er vanaf).
Dank je wel. Ik ga inderdaad eens kijken of ik dat stukje overbelichting gerepareerd krijg. Wat betreft de uitsnede; die kaars vind ik persoonlijk juist wel toegevoegde waarde.
De dinerende man heb je bijzonder goed op de foto gezet. Goed scherp, mooie compositie en je verzint je eigen verhaal erbij. Knap.
Minder vindt ik de achtergrond. Daar is erg veel te zien dat mijn blik afleid.
Mooie intrigerende plaat, waarbij je als kijker echt aan het denken wordt gezet.
Vind je toning bijzonder fraai en passend bij het onderwerp.
V.w.b. de compositie ga ik met mijn voorgangers mee met rechts een stukje eraf te halen.
Boeiende plaat ! , je diafragma op F 5,6 in plaats van F 8 had wonderen gedaan,
dan was je oninteressante achtergrond zeker minder opvallend en afleidend geweest
Mooi beeld.
Ook ik ben het eens wat betreft de ruimte rechts, al is zo'n kaars ook wel weer een belangrijk onderdeel van een beleving van zo'n foto.
Ik krijg geen brok in de keel wanneer ik een ouder iemand alleen zie eten. Alleen wil niet altijd zeggen eenzaam.