Objectief (lens) review sites [Verzamel]
Misschien om draadvervuiling tegen te gaan de toekomstplannen van Bas even naar een nieuwe draadje afsplitsen?
Ach ja, wellicht wat overenthousiast geweest.Tony schreef:het vervuilen vind ik nogal meevallen Bjornwe kijken het nog even aan.
hier een waarschuwing voor geven is wel wat overbodig, de vermelding hier word ook door ons gelezen
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
vind dat ken rockwell er gewoon bij hoort.
zijn soms relativerende opmerkingen kan ik zeker waarderen.
ik denk bjorn dat je voorzichtig moet zijn om oor anderen te bepalen wat wel de moeite waard is om te lezen en wat niet.
zijn soms relativerende opmerkingen kan ik zeker waarderen.
ik denk bjorn dat je voorzichtig moet zijn om oor anderen te bepalen wat wel de moeite waard is om te lezen en wat niet.
Daarom heb ik er ook bij gezet, dat wanneer mensen van andere mening zijn... ome Ken er wel bij kan worden gezet.
Wil in de laatste plaats censuur gaan uitoefenen
Wil in de laatste plaats censuur gaan uitoefenen
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Erik, goede site 
Naast al het geweld van aparatuurvergelijkende sites, als je uiteindelijk een keuze hebt gemaakt en de camera van je keuze gaat bestellen, dan niet vergeten om hier ook wat van te bestellen. Met name de achterste 30cm worden nog wel eens vergeten...
Naast al het geweld van aparatuurvergelijkende sites, als je uiteindelijk een keuze hebt gemaakt en de camera van je keuze gaat bestellen, dan niet vergeten om hier ook wat van te bestellen. Met name de achterste 30cm worden nog wel eens vergeten...