Een stuk later dan vorig jaar, maar ze vliegen weer! Ik was afgelopen zondag precies op het goede moment in het veld, ze waren allemaal kakelvers en toch al 93 vlinders. Morgen ga ik weer, ik ben benieuwd Het veld verandert wel wat van structuur, maar er zijn wat plekken ontstaan waar ik wat meer kan doen met omgeving, in plaats van de echte close-ups
kleuren en scherpte zijn goed!maar moet wennen aan het beeld,vind het voor macro wel heel anders kijken zo!Wel lekker anders dan we gewend zijn maar niet mijn ding,zie m liever close
Gr jan
Ik vind de vlinder in verhouding tot de rest van foto iets te klein. Nu lijkt het net of het bedorven bloemetje scherper oogt dan de vlinder zelf.
Net als Jan zie ik de vlinder liever close! Echter is dit natuurlijk geheel smaak gebonden en zullen er genoeg liefhebbers zijn die dit wel prachtig vinden.
Jammer dat het vlindertje niet een wat kleiner paradebloemetje had uitgekozen. Ik vind de positie van de vlinder en de knop van de paardebloem net niet optimaal in de foto.
De sfeer zit er daarentegen helemaal in. Super!