EDIT:

Ik ben het wel met je eens Henry. Ik ben eigenlijk van mening dat er te vaak van alles uit de foto's gehaald wordt die de werkelijkheid geen recht doen waardoor steriele, cleane foto's ontstaan. Schaduwen mogen niet meer, oneffenheden moet worden uitgepoetst, achtergronden moeten worden veranderd.............. Misschien dat daardoor veel analoge foto's ook meer leven..........?Henry schreef:Voor mij het origineel, de update ziet er wat "kaal" uit en mist daardoor wat sfeer.

+1Dit forum is bedoeld om te leren..Dat houdt in dat men met verschillende meningen een foto beoordeelt. De "beoordeling" kan in je straatje passen of niet. Je kan er je voordeel mee doen. Je leert anders kijken naar werk, krijgt ideeen of tips aangereikt.
Het komt mij nogal kort door de bocht over om "nu je net formulid bent, nooit meer een up-date te plaatsen" en te blijven bij de"eigen idee". Vraag me dan sterk af wat zoek je dan op dit forum? Het nodigt mij niet uit om je foto's te bekijken en iets te melden.....sorry.

Je hoeft ook niet op mijn foto's te reageren, dat staat iedereen vrij.ArtenCo schreef:Dit forum is bedoeld om te leren..Dat houdt in dat men met verschillende meningen een foto beoordeelt. De "beoordeling" kan in je straatje passen of niet. Je kan er je voordeel mee doen. Je leert anders kijken naar werk, krijgt ideeen of tips aangereikt.
Het komt mij nogal kort door de bocht over om "nu je net formulid bent, nooit meer een up-date te plaatsen" en te blijven bij de"eigen idee". Vraag me dan sterk af wat zoek je dan op dit forum? Het nodigt mij niet uit om je foto's te bekijken en iets te melden.....sorry.

Begrijp ik nu, maar je vond de foto ook druk. Ik dacht dat je daarmee ook het bladerdek bedoelde. Dus heb ik gekeken of ik nog eentje had, schaduwen weggepoetst en daarmee waren de bladeren links dan ook weg hetgeen de foto rustiger maakte. Te rustig blijkt nuherrias schreef:ik vond de foto leuk genoeg om te reageren en heb toen alleen gezegd wat ik zelf zou doen met de foto.
je hebt toen een andere foto geplaatst en ik bedoelde simpel dit. gr.